دارم یک کار قدیمی را بازنویسی میکنم. قدیمی که میگویم مثلا چهار پنج سال پیش. آنموقع چه فکری میکردیم با خودمان؟! فکر رفتن اینها را داشتیم؟ ماندنشان؟ یادم نمیآید.
بههرحال ظهر در اینستاگرام چیزی دیدم که کمی متاثرم کرد. در مورد ایران بود. دختربچهها و اتفاقاتی که افتاد.