۱۴۰۴/۰۸/۲۸ ساعت ۷:۳۲ ب.ظ توسط انیس

هی هی! آقا سید جوان خان! چه روزگار عجیبی شده.

خدا را شکر در هیچ دوره‌ای از زندگی از دور یا از نزدیک نه تو به من داشتی میلی و نه من به تو. همین باعث می‌شود که حالا با خیال راحت باهات حرف بزنم.

اما بعضی وقتها فکرهای بچگانه می‌آید سراغم هنوز هم! كه مثلا کاش جای جواد فتانه بودی! :))) منظورم این است که کاش تو زن بودی یا من رحیم بودم.

مشخصات
انیس گفت: به من دشوار است، ولی چاره نیست.
شب سی و یکم.
پیوندها