هی هی! آقا سید جوان خان! چه روزگار عجیبی شده.
خدا را شکر در هیچ دورهای از زندگی از دور یا از نزدیک نه تو به من داشتی میلی و نه من به تو. همین باعث میشود که حالا با خیال راحت باهات حرف بزنم.
اما بعضی وقتها فکرهای بچگانه میآید سراغم هنوز هم! كه مثلا کاش جای جواد فتانه بودی! :))) منظورم این است که کاش تو زن بودی یا من رحیم بودم.