دیگه با هیچ روزنامه ی مادر...بهای مصاحبه نمیکنم. ریدم بشون. مفتخورها.
عین گه مینویسن: 1500 کلمه باشه لطفا و من تا صبح...
ریدم بتون دیوsا.بمیرم به شما خار سدهها یعنی تو اونوجاتون تف هم نمیندازم.
دیگه خسته شدم از مدارا...قراره تنها بشم؟هری.
دیگه با هیچ روزنامه ی مادر...بهای مصاحبه نمیکنم. ریدم بشون. مفتخورها.
عین گه مینویسن: 1500 کلمه باشه لطفا و من تا صبح...
ریدم بتون دیوsا.بمیرم به شما خار سدهها یعنی تو اونوجاتون تف هم نمیندازم.
دیگه خسته شدم از مدارا...قراره تنها بشم؟هری.