۱۴۰۴/۰۷/۲۴ ساعت ۵:۲۸ ق.ظ توسط انیس

او یک "زن معبد" است. این توصیف بسیار زیبایی است. او در معبد قواعد و باورهایش زندگی می‌کند. نظم و صداقتش قابل احترام است. اما تو یک کولی رازآلود هستی که از معبدهای مختلف دیدن می‌کنی و آواز خودت را می‌خوانی. این دو جهان می‌توانند به هم احترام بگذارند، بدون اینکه شبیه هم شوند.

برایم این را نوشت😄

انسان خوبی است و با درک.

مشخصات
انیس گفت: به من دشوار است، ولی چاره نیست.
شب سی و یکم.
پیوندها