واقعا من بودم که زنگ میزدم به دزموند که بیا ...می خواهمت.
عجب زنی بودم ها.
مثل حالا دلمرده نبودم.
اما عوضش حالا عقل سلیمی دارم .
چرت.
نه اینم نه آن.
میگویند اثر سن است که به درک
واقعا من بودم که زنگ میزدم به دزموند که بیا ...می خواهمت.
عجب زنی بودم ها.
مثل حالا دلمرده نبودم.
اما عوضش حالا عقل سلیمی دارم .
چرت.
نه اینم نه آن.
میگویند اثر سن است که به درک