۱۴۰۳/۰۲/۰۷ ساعت ۴:۳۹ ق.ظ توسط انیس

یک سریال تمام کردم. کم کم دارم به این نتیجه میرسم که من که یک اسم ت...می برایم درآورده اند فقط برای اینکه مثل آدمهای طبیعی و معمولی جنس د.یگر را میخواهم..میدانید یعنی آنها فقط مورد خاص نیستند. آنها گونه اند و ما هم که اصلا احتیاج به نامگذاری نداریم هم گونه ای هستیم برای خودمان... مثلا اینهمه آدم روی زمین هست باید در گروهی راهشان داد فقط چون آنها برای خود گروه دارند. جان مادرتان هم نگویید که تعریف آدم طبیعی چیست و اینها گناه دارند.‌‌..من مانده ام اینهمه ب.‌چ.ه خوشگل و ب.چ.ه ک...نی و زنهای کاف‌سین لیس کجا بودند تا حالا. ..دارند کم کم ما را به حاشیه می رانند.

خب من اگر نخواهم دختزم و پسرم تخت تاثیر تبلیغ قرار نگیرند چه...بله بله آنها تصمیم میگیرند اما تا وقتی که روی مخشان با تعمد کار نشود.

خود من وقتی آن جماعت را اینهمه ک.ی.وت و مهربان و مامان میبینم در سریال‌ها لحظه ای به خودم می‌گویم نه ببین آنقدرها هم بد نیست....اینها که کاری به تو ندارن. در...چرا دارند. خیلی هم دارند. دلم میخواهد یک روز فا.ک‌نیوز یک شخصیت فل‌س.طینی بیاورد در سریال....چقدددددددددر فیلم و سریال و کتاب و برنامه درباره ی ظلمی که به قوم ی.هود که هسته ی اصلی نژادپرستی در دنیا یا آن تورات پر از احساس خودبرتربینی و قوم برتر بودکی ساخته شده. خب یک بار هم فیلمی نشان دهید که در آن ...کمترینش را نشان دهند اصلا....

نه

..نه...

حالا قضیه همین است مظلومیت ی.هود‌ی‌ها و سیاهان و نمی دانم چه ها میخ شده و رفته تو ک.و. ن کل بشریت. کافی است کشی بگوید آخ که بگویند ن.ژ.ا.پ.ر.س.ت و نمی دانم چه هراسی.

یک سریال هشت قسمتی که بنا بود در آن بترسم و معما حل کنم:

اول یک زن سیاه و یک زن (احتمالاً خاور‌.میانه‌ای در دهان هم می گو.ز.ی.دند) منظورم را می‌دانید. آه سیاهه کچل هم بود و مثلا عاشق این زن ...هر دو زن. سیاه و کچل و دندانی ...واویلا‌

این یعنی به انواع نژادها توجه دارند و معترفند به اقشار جامعه اشان ...

سیاهه مهوع بود خاورمیانه ای هم بدتر...چطور دو زن لب بر لب هم میگذارند آخر؟ هی سر را هم را در دست بگیر و هی ملچ مولوچ

سرم را میکردم زیر پتو تا رد شود و صدایش را قطع میکردم.

خب کمی بعد یک مرد ه.ندی با یک ش.رق آسیایی مارمولک طور. این یکی خیلی کی.وت بود مثلا و حیوان دوست و مهربان و ...بعد دوتا مر.دها در ت.خ.ت...خب باشند.‌ هستند. چرا میکنیدمان؟ چرا میکنیدشان اینهمه اینهمه توی چشمامان...و دیگز؟ مگر ول میکردند؟

دوباره شخصیت سیاه فیلم که مرد مسن خانواده داری هم به نظر می رسید یکهو درآمد گفت بله من برم پیش شوهرم....

یعنی سه جفت آدم ه‌.م‌گوز در این سریال بودند. ریدم به آمریکا و غرب و سیاست‌هایشان....تو همین ن.ج.یب خانه که اسمش ایران است هم از این چیزها فراوان اما لااقل و خدا را شکر و حداقل تا حالا پایش به سریال باز نشده و فیلم.

ریدم به این آزادی.

بله غرب و آمریکا فقط تا پای سوراخ.ش و ب.کنشان اسرا.ئیل نیاید وسط آزادی میشناسد. حالا چون ح.کومت بد است نباید بگوییم آدمهای فلانجا که از بد حادثه ح.کومت ما ازشان ظاهراً حمایت میکند دارند کشته میشوند و بی کناهند. اسرای.یل برایشان ناموسی است. حیثیتشان است. خط قرمزشان.

اما ک.ون همه برای اکراین پاره شده بود. یکی از همکاران مسیحی ام که در دانشگاه های ام.ریکا تدریس می‌کند و کا رهایش هم هست اینجا را چون در ت.ظاه.رات در حمایت از ف...طی..ن شرکت کرده دستگیر کرده اند آن هم به چه خشونتی.

حالا اگر ش.ورت لا کو.ن.ی میپوشید و رنگی.ن ک.مان روی ک....ش کشیده بود آدم خوبی بود اگر در حمایت از س.ا.ک زدن مردها برای هم در فیلمها و کتابها و در ملاعلم حمایت کرده بود روشنفکر آزادی خواه دلسوز حامی و کلا انسان نیکی بود.

بابا ...ا.ی.رانیها ا..ئیل عاشقتان نیست ها

چون با ع.ر.بها بد است دوست شما نیست ها چند شما هم با ع.ر.بها بدید.

کمی تاریخ بخوانید...و یک بار از خودتان بپرسید چرا قیمتها در اسرائیل بالا نمی‌رود مثل اینجا...

تف به این دو روز زندگی پر از ج.ن.د.گ.ی

...

خلاصه آخرش ضد حال بود

این سیاها هم ما را کشتند. اگر کسی بریند یا بگوز برای خودش می‌گویند ن.ژادپرستی کرد ...

توی فیلمها باشند خوب است اما بعضی نقشها بهشان نمی آید و بر آنها زار میزند و مشخص است فرمالیته و سفارشی نوشته شده برایشان

دوست صمیمی من س.ط سیاهپوست است.

دوستان بسیاری دارم که سیاهند و دوستشان دارم خیلی.

اما آمریکایی ها و اروپایی ها خودشان اینها را بار زندد آوردند کشتند ظلم کردند حقشان را خوردند حاضر نشدند از بردگش آزاد کنند و حالا برای جبران آنها را بازیچه قرار داده اند. راهشان داده اند در فیلمها و...و حقشان را میخورند همچنان و متوهمشان کرده اند که همه ی غیر سیاهان نژادپرستند

دیدید زیر پستها با توی کامنت ها میتویسند.

آلت.ما.س تفکر ؟

من می‌نویسم التماس گ.و.ز ...گ.و.ز...

بس که همه چیز در هم شده.

امام علی گفته زمانه ای می آید که سره از ناسره تشخیص داده نخواهد شد و حق جای باطل و باطل جای حق را خواهد گرفت و این شامل همه ی زمانه هاست چه زمانی که خود امام علی در آن می زیست و چه زمانهای آینده ...

این تا وقتی بشر هست ساری و جاری خواهد بود

مشخصات
انیس گفت: به من دشوار است، ولی چاره نیست.
شب سی و یکم.
پیوندها