۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ساعت ۲:۱۸ ق.ظ توسط انیس

گفت که از جوشکار وقتی تنها بوده‌اند ترسیده. گفت که به برادرم گفته برود همراهش او هم داد زده خسته‌ام. برادرم. همان که گفتم ک.و.ن پاره‌ای دارد. رفته مشاور ...

می‌گفت باغبانتان را بفرستید بیاید نگهبانی خانه‌امان ..بدپیله است و کم‌صبر. حتی می‌شود گفت عجول. تحمل ندارد که صبر کند. باغبان عمه‌ام نیست یک کارگر پیر ( و البته دارای فساد اخلاقی:) ) است که گفتیم برود توی خانه‌اش نگهبانی کند. هی اصرار که به دزموند گفتی. خسته و بی‌حوصله بودم. بعد حرف که به شوهر سابقش رسید آره از خدا خواسته شروع کردم لیچار بارش کردن. هی فحش دادم و گفت مادرم گفته انیس الجلیس بعضی وقتها حرفهای درست می‌زند. ما باید شوهرت را یکی دو دست می‌زدیم. واقعا علت نجابت کردن خواهرم را با مرتیکه نمی‌دانم. باید توی دل آدمها بروی. یعنی قاعدتاً اینطور است. گرچه گاهی موفق هم نمی‌شوم خودم. بله. مخصوصا مردها. مردها در برابر زن‌ها باید چزانده شوند. شرع قانون عرف و تمام دنیا با آنهاست. گستاخ و زودتر و پررو هستند باید خیلی مراقب بود. باید بدانند با که طرفند.

«من جایت پول می‌دهم و عشق و هر چه تو بگویی عزیزم و رمز اینستا و واتساپم را بیا بگیر ...» اینها عاقبت ندارد. مخصوصا رازها. رازها را نگویید. قبلاً با کی بودید و.. به خودتان‌مربوط است. تجربه نشان داده که این بزرگترین خبط زنهاست. تا حالا به دهها زن برخوردم که همین شده چماق و کوبیده شده توی سرشان. روشنفکر،شهری،دهاتی،بیسواد،فیلسوف،دکتر،کهندس،استاددانشگاه،جاگش،حرامزادع،پفیوز،ملدر ق.ح.به...فرق ندارد با هم. « من صداقت دارم و چیزی برای پنهان کردن ندارم» در خاورمیانه و راستش در کل دنیا حرفی است از روی بخار معده. حالا ازدواج و نامزدی و عقد و رابطه‌ی علنی جدی اینها حسابش جداست. علنی که همه بدانند. که بعد پشتتان دربیایند

اما اگر مردی برایتان روشنفکر شد و گفت بگو قبلاً با کی بودی من اینطور خیالم راحتتر است، بگویید بگو ننه اگر گفت بگویید ننه‌ت با منه. هیچ وقت اعتماد نکنید. نقطه ضعف ندهید. هر چه گفتید بعدا علیه شما استفاده می‌شود. شک نکنید. توی بغلش گریه کنید و من از ننه بابام کتک خوردم و دنیا مرا گایید همه می‌شود دستاویزی برای تحقیر کردنتان.‌بروید پیش مشاور. آنلاین هست.

اگر پولی می‌دهید، اگر کمکی می‌کنید همه مستند باشد. سند داشته باشد. مخصوصا برایش خرج نکنید. مردی که از زنش خرج بخواهد در حالی که خودش پول دارد به عن خدا نمی‌ارزد‌. حرفهای مردهای فمنیست را باور نکنید. مرد به دنیا نیامده که فمنیست باشد. همانطور که انسان به دنیا نیامده که عاشق باشد. انسان آمده برای امتداد نسل و مرد برای سلطه بر زن. اگر قرار است برود دانشگاه اول شما بروید. اگر قرار است دکتر شود نگویید تو برو تا من بچه‌ها را بزرگ کنم بعد من می‌روم. مخصوصا اصرار نکنید که برو پیشرفت کن. می‌رود دانشگاه ج.ن.د.ه.ای می‌بیند در آرزوی لیسیدن ت.خ.م پرموی و عنی او در حالیکه گهتان هم نیست زنیکه باهاش می‌لاسد و شما می‌شوید عصبی،روانی،خسته...او می‌شود مرد تنهایی درک‌ناشده‌ی زحمتکش صبور بچه‌دوست ک.و.ن‌بده.

تمام شد رفت پی کارش.

ببینید اگر مردی گفت چشمانت قشنگ است می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت توی چشمهایت غم داری( این دیگر دیوثترین خلق خداست) می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت تو جای خواهر منی می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت من به تو احترام می‌گذارم می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت تو خاصی می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت با بقیه‌ی زنها فرق داری می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت سرکارخانم می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت زن پرتلاش و صبوری هستی می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت بیا دنگ دنگ حساب کنیم که تو مستقل باشی و حس نکنی زبرسلطه‌ی منی و من نتوانم با سرمایه و پول کنترلت کنم اول بزنیدش بهش بگویید خواهر..ده چوب توی ک..ن خودت و ننه بابات و بعد بدانید که می‌خواهد با شما بخوابد و غیر از این می‌خواهد پولتان را بدزدد و از شما سواستفاده مالی و جنسی کند. اگر در ماشین را برایتان باز کرد می‌خواهد با شما بخوابد، اگر گفت سلام صبح به خیر خانم فلانی می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت شما مظلومی می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت خوش‌به‌حال آقای فلانی(شوهرتان) می‌خواهد با شما بخوابد. اگر گفت صدایت شبیه فروغ فرخزاد است و تو من را یاد او می‌اندازی پدرابنه‌ای‌ترین فرد روزگار. مخصوصاً از اهالی ادبیات و هنر بترسید که به اسم اینها حتی جنم عین مرد بد بودن را ندارند. بازیتان می‌دهند و اعتماد به نفس‌تان را می‌گیرند. اگر گفت تو مثل بقیه‌ی زنها نمی‌نویسی، تو فیلم دیدنت خاص است، دوست دارم دست‌پختت را بخورم یعنی می‌خواهد باس‌.نتان را بخورد و بعد عنی که از شما تناول کرده را روزتان بالا بیاورد. اینها تجربه‌ را از زندگی و اختلاط با دوستان، بستگان، فامیل، آشنایان دور و نزدیک زن کسب کرده‌ام.

اگر ازدواج کردید و خرج خودتان و بچه‌هایتان و خرید خانه و ..بر عهده‌ی شما بود می‌خواهد با شما بخوابد و دارد یواشکی پول جمع می‌کند که مغازه بخرد و بعد یا طلاقتان بدهد یا شما از او طلاق بگیرید پس از اذیت و آزارهای عمدی. اگر گفت خانواده‌ام را دعوت کن باید خرجشان را خوش بدهد و برایتان کارگر بیاورد برای کمک بهتان یا خودش کمکتان کند. زنها به مرد اعتماد نکنید. به هیچ مردی. مگر اینکه تکلیفتان با خودتان روشن باشد و بدانید از زندگی چه می‌خواهید. بدانید دارید خوشی می‌کنید، پول دارید، کار دارید،قوی هستید و از همه مهمتر خیلی دوستش ندارید.

اگر مردی گفت من عاشق ننه‌ام هستم به او و تنه‌اش فحش دهید. بعد بروید ننه‌اش را اگر می‌توانید بزنید. برای خانواده‌ی شوهر کو.ن.ت.ان را خم نکنید که مثلا عروس خوبه باشید. اسم آنها مامان و بابا نیست. شما خودتان مامان و بابا دارید. اسم آنها عمو خاله یا آقای گوزگوزیان و خانم چس‌چسیان است. پول پس‌انداز کنید. یواشکی طلا بخرید. زن باید باید باید پول داشته باشد. قلدری نمنید، زن باشید اما کنیز و ضعیفه نباشید. مردها زن که مهربان و بامحبت را می‌خورند و می‌رینند. اگر یک وقتی شما را زد بگذارید بخوابد بعد بزنیدش و بروید توی خیابان جیغ بزنید که من را زد. اگر خواست شما را بزند گواش بزنید یک‌طورهایی بکشیدش تا دم در تف کنید توی صورتش و بزنیدش. نگذارید کتکتان بزند. بزنید حتی اگر می‌خورید. بروید پزشک قانونی. اگر یک بار گفت طلاق هزار بار بعدش خواهد گفت . مرد اگر بخواهدتان هیچ وقت نخواهد گفت طلاق. زنها می‌گویند که ناز کرده باشند. مرد نباید بگوید. اگر گفت ازش دست بشویید. اگر فحش داد یا تهدید کرد صدایش را ضبط کنید. اگر زدتان یک جایی دوربین بگذارید ضبط کنید. توی ساعت جای خوبی است. پشت یک‌ مجسمه. دوربین از نت هست. اگر بهش شک دارید توی ماشین یک دستگاه ضبط صدا بگذارید. صدایش را ضبط می.کند. تلفن حرف زدنش را زید سوار کردنش را. نمانید با ذلت پای کسی که این کارها را می‌کند. بروید مشاور، قرص بخورید، افسردگی بکشید اما نمانید اگر هم می‌خواهید بروید قبلش دلتان را با فحش و زدنش خنک کنید. اگر بتوانید خانواده‌اش را هم بزنید که عالی.

با خانواده شوهر صمیمی نشوید.محترمانه و با فاصله. جاری فامیل نیست. برادر شوهر فامیل نیست. خواهر شوهر فامیل نیست. نگویید کا روشنفکر و اهل کتاب و نوشتنیم. این‌ها عورت‌خلی است. اگر خوب بودند با شما کمی با آنها خوب باشید

زیاد نروید. زیاد نیایند

چت نکنید

تلفن نکنید. راز نگویید

راز نشنوید. حرف زنهای قدیمی را بشنوید چون ممکن است به درختان بخورد. اینها حاصل تجربه‌ی زنهای عالم است اما اگر دیدید چرت و پرتی است عمل نکنید.

شوهر می‌تواند معشوق باشد یا معشوق شوهر اما اکثرا و غالبا شوهر فقط یک مرد و در اغلب اوقات مرد است.

مردها اکثرا، مردهای خاورمیانه‌ای اکثرا نارسیست هستند و به شدت روانی و عقده‌ای و دنبال قربانی می‌گردند برای خالی کردن انواع و اقسام بیمارهای روحی،روانی،جنسی،شخصیتی،اختلال‌های رفتاری‌شان هستند و این قابلیت را دارند که شما را از زنی شاد یا زنی معمولی یا زنی که افسردگی معمولی دارد به موجودی خرد شده، تحقیر شده، له شده تبدیل کنند و شما را تا مرز جنون و خودکشی بکشانند.

روی سخنم با زنهای خوش‌ذات است کاری به زنهای بدتر از مرد ندارم.

برچسب ها :

گرگ درونش را بشناس

،

بادشنه‌بادرد

مشخصات
انیس گفت: به من دشوار است، ولی چاره نیست.
شب سی و یکم.
پیوندها